سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت

گروه طراحان سیستم پایا

گروه طراحی وب سایت پایا فعال در عرصه خدماتی همچون طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و نرم افزار های تحت وب … و ارائه دیگر خدمات در حوزه نرم افزار در تلاش است تا تمام نیازهای کاربران در زمینه آنلاین سازی کسب و کار به بهترین شکل ممکن و بهره‌گیری از جدیدترین استانداردها و اصول روز در حداقل زمان و با کمترین هزینه پوشش دهد

 

خدمات ما

اگر بخواهیم در یک کلمه شرکت طراحان سیستم پایا رو معرفی کنیم باید گفت شرکتی خبره در زمینه ی طراحی سایت حرفه ای با قدمتی بیش از 10 سال در زمینه ی طراحی وب سایت و تجربه ی برنامه نویسان حرفه ای در زمینه ی وب ، موبایل و سئو و بهینه سازی سایت

 

طراحی سایت

تیم طراحی سایت پایا بصورت حرفه ای و با بروزترین متود،اقدام به طراحی انواع وب سایت میکند.همچنین در کنار طراحی ، پشتیبانی شما هم انجام میدهد.

 

سئو و بهینه سازی

اگه صاحب کسب و کاری در دنیای دیجیتال هستید،برای دیده شدن به سئو نیاز دارید.اما قبل از هر چیزی،نیاز به مشاوره دارید.با ما تماس بگیرید.

 

طراحی اپلیکیشن

فرقی نداره پروژه طراحی اپلیکیشن شما در چه سطحی باشه.تیم طراحی اپلیکیشن پایا بهترین امکانات و خدمات به شما ارائه میدهد.

 

دیجیتال مارکتینگ

ما در کمپین دیجیتال مارکتینگ پایا ، آیتم های متنوعی را تدارک دیده ایم تا بتوانیم در این مسیر شما را در دستیابی به اهدافتان یاری بخشیم

هزینه طراحی وب سایت حرفه ای چقدر خواهد شد؟

توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه ای شامل طراحی اختصاصی وب سایت و استخراج تمام نیازهای مخاطب است. یک طراح سایت حرفه ای بر اساس نیازهای مخاطب و امکاناتی که برای سایت لازم است طرح را آماده خواهد کرد و یک سایت موفق باید مراحل زیر را طی کند:

  • آوردن بیننده هدفمند به سایت (عمدتا از طریق گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل)
  • حفظ بیننده در سایت (با استفاده از سرعت مناسب، گرافیک جذاب و محتوای مفید)
  • تبدیل بیننده به مشتری (با استفاده از تکنیک های بهینه سازی نرخ تبدیل)

کارشناسان ما تنها یک سایت برای شما طراحی نمی کنند، بلکه مدل کسب و کار شما را طراحی می کنند و نهایتا باعث موفقیت شما در بازار اینترنت خواهند بود. مشتریان موفق ما در زمینه های کاری مختلف نشانگر همین امر است. تخصص مناسبی که شرکت ما در زمینه بهینه سازی سایت و سئو دارد کمک بسیار زیادی به این موضوع خواهد کرد.

تخصص ما تنها طراحی سایت نیست، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین افزایش نرخ تبدیل از ویژگی های بارز سایت های طراحی شده توسط ماست و ما می توانیم موفقیت شما در اینترنت را تضمین کنیم.

کارشناسان ما با توجه به زمینه کاری شما و همچنین مخاطبین محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بهترین روش های طراحی سایت را به شما پیشنهاد خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

طراحان سیستم پایا دو راه مختلف برای ساخت وب سایت و طراحی وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد. اولین راه انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است. طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.