سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی فرم های تبدیل برای بدست آوردن سرنخ های بهتر سئو قسمت

بهینه سازی فرم های تبدیل برای بدست آوردن سرنخ های بهتر سئو قسمت اول

 

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

چگونه از طریق سئو، سرنخ تولید کنیم؟ سئو فرآیندی است که بیشتر افراد آن را به عنوان یک روش موثر برای هدایت ترافیک به سایت می شناسند اما تیم های بازاریابی و فروش اندکی آن را به عنوان ابزاری برای تولید سرنخ یا تبدیل آن به مشتری  قبول دارند. تنها 10 درصد از بازدید کنندگانی که از طریق جستجوی طبیعی وارد سایت می شوند برای خرید آماده هستند. با اینحال ، کاربرد بهینه سازی جستجو برای مقاصدی همچون  افزایش ترافیک سایت باعث می شود بازاریابان پتانسیل این روش برای تبدیل 90 درصد از بازدید کنندگان به سرنخ را نادیده بگیرند. سئوی مدرن چیزی بیشتر از انجام پژوهش بر روی کلیدواژه ها، به دست آوردن لینک، بهینه سازی محتوای سایت و استفاده از  متا دیتا برای واژه های هدف قرار داده شده است. اگر فرایند سئو به خوبی به کار رود  کسب وکارها را قادر می سازد در هر مرحله از خرید، خریداران را به سایت جذب کنند، محتوای با ارزشی را برای این افراد فراهم آورند و در نهایت ترافیک طبیعی را به مشتریان وفادار تبدیل نمایند. خب حالا سوال اینجاست که تمامی این موارد چگونه حاصل می شود؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است.  اگر بتوانید طرز فکر تیم بازاریابی و فروش را در مورد سئو تغییر دهید قادر خواهید بود از تمامی مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم بهره مند شوید.  پژوهش کلیدواژه ها چیزی بیشتر از یافتن  کلمات کلیدی است که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. این فرایند به معنای تجزیه و تحلیل نیت مشتریان است. محتوای با کیفیت چیزی بیشتر از  دام برای به دست آوردن لینک است. با کمک محتوای با کیفیت قادر خواهید بود منابع ارزشمندی را فراهم کنید که افراد به آن نیاز دارند .

بهینه سازی ویدئو سایت : سئو و بهینه سازی ویدئو سایت شما برای نشان دادن و رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو برای جستجو کلمات کلیدی مرتبط است. استراتژی های بهینه سازی ویدئو سایت زیادی وجود دارد تا ویدیوهای شما شانس بیشتری برای رتبه بندی داشته باشند.یوتیوب محبوب ترین شبکه اشتراک گذاری در سطح جهانی برای اشتراک ویدئو استفاده می شود ههمچنین سه تا چهار میلیارد جستجو از یوتیوب در هر ماه وجود دارد.رتبه بندی ویدئوی شما در جستجوی جهانی بسیار برای وب سایت شما مفید است همپنین نحوه تمرکز ویدیویی و رتبه بندی آن برای درخواستهای مرتبط با ویدئو ارتباط دارد .


گام 1 : هدف از تولید پست وبلاگ

زمانی که نوشتن درباره یک موضوع را آغاز می‌کنید، پیش از هر کاری باید زمانی را به تفکر در باب اهداف نگارش خود اختصاص دهید. مقالات و پست وبلاگ می‌توانند اهداف مختلفی را در بر بگیرند. هدف نوشتن می‌تواند متقاعد کردن مجموعه‌ای از افراد درباره تصویب ایده‌های سیاسی ، خرید یک محصول خاص  یا جنبه‌های سرگرمی باشد.
یکی از نمونه‌های خوب در زمینه متون سرگرمی، ستون‌های فکاهی است ضمن اینکه نوشتار می‌تواند دارای جنبه های آموزنده نیز باشد. پست وبلاگ‌های مختلف می‌توانند اهداف متفاوتی را شامل شوند. همچنین بسیاری از نوشتارها اهداف چندگانه متعدد را در بر می‌گیرند . هدفی که برای نگارش پست وبلاگ در نظر می‌گیرید، می‌تواند مجموعه‌ای از قواعد و راهنمایی‌ها را در اختیارتان بگذارد. با دنبال کردن این قواعد میتوانید متنی مناسب بنویسید. به عنوان مثال برای نوشتن مقاله‌ای سرگرم کننده و آموزنده شما باید تفاوت این دو را به خوبی از هم تمیز دهید. ضمن اینکه فاکتورهای نگارش برای رعایت همزمان این اهداف را در نوشته خود بگنجانید .


گام 2 : پیام نوشتار

مجموعه نیازمندی‌هایی که خوانندگان متن می‌خواهند درباره آن اطلاعاتی را کسب کنند و یا سوالاتی که پس از خواندن متن به آن پاسخ دهند، جزو پیام مقاله دسته‌بندی می‌شوند. به عنوان نویسنده، یک سوال اصلی طرح کنید و تعیین کنید که چه مشکلی قرار است در متن شما حل شود و یا  پاسخهایی برای آن بدست آید. متن نوشته پاسخی به سوال مرکزی خواهد بود .  از وضوح و شفافیت سوال مرکزی اطمینان کسب کنید و سعی کنید پاسخی مناسب برای سوال مرکزی حداکثر در یک یا دو جمله ارائه دهید. این پاسخ همان پیام مقاله یا پست وبلاگ است. در صورتی که نمی‌توانید به هدف اصلی مقاله خود پیش ار هر گونه تحقیق و مشاهده بپردازید ابتدا تحقیقات خود را در منابع مورد نیاز به پایان برسانید .
مثال: اگر مطلبی در مورد اهمیت ساختار در متون می‌نویسید. سوال مرکزی می‌تواند؛ چرا خوب نوشتن پست‌های وبلاگ مهم است  باشد .
معمولاً پیام در مقدمه پست و در قسمت نتیجه آورده می‌شود. بدین ترتیب خوانندگان متوجه می شوند متن پیش رو درباره چه موضوعی صحبت می کند. این به خوانندگان در درک به هنگام موضوع مقاله و افزایش احتمال مطالعه مقاله کمک شایانی خواهد کرد .


گام 3 : تعیین مخاطبان

پیش از نوشتن هر مطلبی بیاندیشید که این متن را برای چه نوع مخاطبینی آماده می‌کنید . از تطبیق سطح مقاله با خوانندگان احتمالی اطمینان کسب کنید . باید به سختی برای انطباق اصطلاحات، ساختار نگارشی و عبارات و جمله‌های بلند متن با نوع خوانندگان تلاش کنید در بیشتر موارد تعیین نوع خوانندگان یک متن، کاری بسیار دشوار است. و اغلب خوانندگان ناهمگنی (از اغشار مختلف مردم) یک متن را مطالعه می‌کنند .

وبلاگ نویسی

بهینه سازی فرم های تبدیل برای بدست آوردن سرنخ های بهتر سئو قسمت دوم

هدیه رایا مارکتینگ به شما

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

فرم درخواست محتوای هدیه

توصیه رایا مارکتینگ به شما:

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.